تشيع شهداي غواص گمنام (دولت آباد)-۱۳۹۴/۰۵/۱۸

نويسنده:        زمان انتشار :  09 آگوست 2015  10:42      تعداد بازديد :  1,724 بازديد       

تشيع شهداي غواص گمنام (دولت آباد)-۱۳۹۴/۰۵/۱۸

۹۴/۰۵/۱۸ تشيع شهداي غواص گمنام در روز يكشنبه مورخ ۱۸/۵/۹۴ راس ساعت ۴ بعد از ظهر از ميدان انقلاب دولت آباد به طرف مزار شهداي گمنام دولت اباد

 

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

نزدیک به سه دهه پیش، ۱۷۵ کبوتر سپیدبال عاشق، سینه اروند رود را شکافتند و در صیانت از مرزهای این سرزمین پاک در تاریخ جاودانه شدند.
اکنون این مردان مرد سرافرازانه به آغوش مام وطن بازگشته اند، با پلاک هایی از جنس نور و آویخته بر سینه هایی سرشار از اخلاص و ایمان و با دستانی بسته و بالهایی گشوده به سوی آسمان، تا این سرزمین اهورایی در ادامه تاریخ بلند و پربارش، استوار بماند و از ودایع الهی و اخلاقی خالی نماند.
این دست های بسته، امروز مردانه تر و استوارتر از هر دست دیگر، بیانگر روح بلند و ستم ستیز ایرانی است که شجاعانه در برابر سختی ها و تلخی ها سر تسلیم فرود نمی آورد و در گوش تاریخ می سراید: ما زنده به آنیم که آرام نگیریم ؛ موجیم که آسودگی ما عدم ماست.
بی شک تشییع پیکر پاک این منادیان عزت و شرف، بسان فریاد بیدارباشی است تا غافلان و نابکاران را از خواب جهل برهاند.

دوشادوش مردم خداجو و قدردان به استقبال این کبوتران خونین بال می رويم تا به خود و دیگران یادآوری کند که آن غیورمردان با دست بسته رفتند تا دست ملت ایران بسته نباشد و دهانشان پر از خاک شد تا زبان ملت در برابر زور و ستم، به حق گویی باز بماند.
حرکت کاروان شهدای غواص، خط شکن و گمنام استان اصفهان از روز چهارشنبه از شهر کاشان آغاز و پس از عبور از شهرستانهای آران و بیدگل، گلپایگان، خوانسار، فریدن، تیران، نجف آباد، خمینی شهر، فلاورجان، لنجان، مبارکه، شهر بهارستان و شاهین شهر و برخوار، عصر دوشنبه ۱۹مرداد همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق (ع) در شهر اصفهان تشییع و خاکسپاری خواهد شد.
۲۸ اردیبهشت ماه سال جاری پیکر مطهر ۲۷۰ شهید دفاع مقدس، از طریق مرز شلمچه وارد کشور شد که پیکر ۱۷۵ نفر از آنان جمعی از غواصان شهید عملیات کربلای ۴ بودند که با دستان بسته در یک گور دسته جمعی منطقه ابوفلوس کشف شدند.
هویت پیکر مطهر ۵۰ شهید از این شهدا تاکنون شناسایی شده است که ۱۱ نفر آنها از استان اصفهان هستند.
سردار مجتبی شیروانیان دبیر ستاد استقبال از شهدای غواص اصفهان نیز روز پنجشنبه اسامی غواصان شناسایی شده از استان اصفهان را به شرح زیر اعلام کرد:

رسول رمضانی، حسین رفیعی، غلامرضا مظاهری، حمیدرضا صغیرا، محمد جواد زمانی، حمید مسائلی، علیرضا جمشیدی خوزانی، زهیر ترکان، محمد قاراخوانی از اصفهان و منوچهر خراط و ابوالفضل لسان از کاشان.

دبیر ستاد استقبال از شهدای غواص تصریح کرد: شهدای شناسایی شده روز شهادت امام جعفر صادق (ع)در اصفهان تشییع و خاکسپاری می شوند.

ارسال دیدگاه

یک نظر !
شما هم می توانید دیدگاه خود را بنویسید

نظر خود را به ما بگویید.