يكسال گذشت- سرمهماندار عادله نريماني

نويسنده:        زمان انتشار :  11 آگوست 2015  16:12      تعداد بازديد :  4,553 بازديد       

يكسال گذشت- سرمهماندار عادله نريماني

يك سال پيش در  سانحه دلخراش پرواز هواپیمای ایران -۱۴۰ با ۴۸ سرنشین در مسیر تهران – طبس دچار سانحه هوایی شد و در شمال فرودگاه مهرآباد سقوط کرد و ۳۹ کشته و ۹ مجروح همراه داشت . و  مادر مهربان و دلسوز سر مهماندار عادله نریمانی رادر اين پرواز از دست داديم  و  در بيست و دوم مرداد يك هزار و سيصد و نود و سه (۱۳۹۳/۰۵/۲۲) ساعت ۹ از روبروی پارک معلم شهر دولت آباد به سمت آستان مقدس امامزاده ابراهیم بن موسی بن جعفر علیه السلام تشییع و  در رواق حرم سیدالکریم ابراهیم بن موسی بن جعفر علیه السلام (امامزاده نرمی) به خاک سپرده شد.

خانم عادله نریمانی ۳۱ ساله با بیش از ۸ سال سابقه کار در شرکت هواپیمایی هسا بود و  دارای یک فرزند خردسال است در سال ۱۳۸۹ پس از طی آزمون های مختلف زبان و اخذ مدارک مهمانداری هواپیمای ایران ۱۴۰ به استخدام شرکت هواپیمایی درآمد و پس از ۶ ماه اشتغال به دلیل اخلاق و عملکرد بسیار عالیشان به عنوان سرمهماندار هواپیما انتخاب شد. همچنین وی به عنوان سرمهماندار نمونه کشور نیز انتخاب شدند. همسرم حافظ ۴ جزء قرآن و به لحاظ اخلاقی فردی مذهبی و خوش اخلاق و مهربان بودند. وی همچنین برای خانواده، طایفه و حتی از دید همکارانش به لحاظ اخلاقی و علمی نمونه و الگو بودند.

 

 

 

ارسال دیدگاه

۴ نظر ارسال شده است
شما هم می توانید دیدگاه خود را بنویسید

  1. باسلام

    واقعا” مرور ويادآوري اين حادثه تلخ وناگوار كه درچنين ايامي سال گذشته رخ داد خرمن عواطف واحساسات هرانساني را آتش خواهد زد بارالها مادر دلسوخته اين مرحومه را صبر وشكيبايي عنايت فرما و از اقيانوس صبر حضرت زينب(س) سيراب فرما

نظر خود را به ما بگویید.