برگزاری مسابقات استانی قرآن کریم امسال در جوار حرم امامزاده سیدالکریم(ع)

نويسنده:        زمان انتشار :  29 اکتبر 2015  13:40      تعداد بازديد :  1,307 بازديد       

برگزاری مسابقات استانی قرآن کریم امسال در جوار حرم امامزاده سیدالکریم(ع)

به گزارش وب سايت خاندان نريماني : حجت‌الاسلام حسن امیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان گفت: مرحله شهرستانی سی و هشتمین دوره از مسابقات قرآن کریم در مهر ماه سال جاری و در ۲۵ شهرستان استان اصفهان برگزار شد.

وی در ادامه افزود: در این دوره از مسابقات قرآن کریم، ۲۶ هزار و ۲۵۸ نفر از خواهران و برادران با یکدیگر به رقابت پرداختند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خاطر نشان کرد: این دوره از مسابقات ویژه بزرگسالان برگزار شد و متسابقین در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۱۵ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن کریم، اذان و دعاخوانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

امیری در ادامه اظهار داشت: سال گذشته در این مسابقات ۸ هزار نفر شرکت کردند و امسال با تلاش‌هایی که صورت گرفته شد در این زمینه رشد چشم‌گیری را داشته‌ایم.

وی ادامه داد: مسابقات استانی سی و هشتمین دوره از مسابقات قرآن کریم امسال در جوار حرم امامزاده سیدالکریم(ع) دولت آباد و به میزبانی دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار و همچنین با همکاری دانشگاه علوم قرآنی برخوار در روزهای ۲۷، ۲۸ و ۲۹ آبان ماه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه بیان کرد: افراد برگزیده و برتر استانی به مسابقات کشوری راه پیدا می‌کنند که این مسابقات در اردیبهشت ماه سال آینده در تهران برگزار می‌شود.

برچسب ها:  

ارسال دیدگاه

نظر خود را به ما بگویید.