سومين جشنواره غذا در زمان آباد

نويسنده:        زمان انتشار :  18 مه 2016  14:32      تعداد بازديد :  1,029 بازديد       

سومين جشنواره غذا در زمان آباد

به گزارش وب سايت خاندان نريماني به نقل از  چشم برخوار، جشنواره غذا با طعم مهربانی غذاهای رنگارنگ بانوان و دختران خوش ذوق برخواری در زمان آباد برگزار می شود.

خیریه امام المنتظر زمان آباد در نظر دارد به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت ولیعصر (عج) و برای سلامتی و ظهور هر چه سرع تر آقا امام زمان (عج)، برای سومین سال جشنواره غذا با عنوان «جشنواره ای با طعم مهربانی» را برگزار کند.

یکی از متولیان جشنواره غذا  گفت: این جشنواره یک طرح اجتماعی است که در آن خانواده ها به صورت داوطلبانه مقداری غذا تهیه کرده و در محیط جشنواره توزیع می کنند تا مردم از آن تناول کرده و قدمی برای کمک به فقرا بردارند.

مرتضی نریمانی در ادامه به اهداف این طرح اشاره کرد و افزود: از اهداف این طرح ابتکاری می توان به مواردی همچون: ایجاد نشاط  و شادابی در سالروز میلاد حضرت مهدی عج، ایجاد فرهنگ مشارکت عمومی در کمک رسانی به مستمندان، سهیم شدن خانواده ها با هر سطح درآمدی در انجام کارهای خیر، تقویت روحیه نوع دوستی در بین مردم، ایجاد روحیه همکاری و تعاون در جوانان و نوجوانان اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: کلیه عواید این طرح خیرخواهانه برای خرید جهیزیه، کمک هزینه های درمان خانواده های نیازمند، تهیه پوشاک برای فقرا  و غیره پرداخت خواهد شد.

نریمانی اجرای برنامه های شاد هنری (تئاتر، آوازخوانی و…)، برگزاری مسابقات جذاب و مفرح، برنامه های شاد برای کودکان، نورافشانی و اهدای جوایز نفیس را از برنامه های این مراسم برشمرد و گفت: این مراسم روز نیمه شعبان همزمان با سالروز میلاد حضرت ولیعصر (عج) از ساعت ۱۷ در دولت آباد، امامزاده ابراهیم (ع)، روبروی حرم مطهر، جنب خیریه امام المنتظر (عج) برگزار می شود.

وی در ادامه از برگزاری مسابقه پیام کوتاه جشنواره غذا خبر داد و گفت: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه عدد گزینه موردنظر خود را در پاسخ به سوال

«در تقویم چه روزی را روز مستضعفین نامیده اند؟»

به شماره ۵۰۰۰۲۰۳۰۳۰۰۰۲۳ پیامک کنند.

نریمانی گزینه های سوال را شامل:

۱- ۱۳ رجب،

۲- ۱۵ شعبان،

۳- جمعه آخر ماه مبارک رمضان

۴- روز آغاز امامت امام زمان (عج)

عنوان کرد و گفت: آخرین مهلت ارسال پاسخ ساعت ۱۸:۳۰ روز میلاد امام زمان (عج) است که به سه نفر از برندگان به قید قرعه کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس اهدا می گردد.

وی زمان قرعه کشی و اهداء جوایز را روز یک شنبه ۲ خرداد مصادف با عید نیمه شعبان ساعت ۱۹ در محل برگزاری جشنواره غذا اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

نظر خود را به ما بگویید.