مشكل آب در برخوار،استفاده از پمپ

نويسنده:        زمان انتشار :  02 جولای 2016  10:35      تعداد بازديد :  1,028 بازديد       

مشكل آب در برخوار،استفاده از پمپ

طی سه روز گذشته شهروندان شهرستان برخوار با مشکل قطعی، افت فشار و پایین بودن کیفیت آب مواجه بوده اند.

به گزارش وبسايت خاندان نريماني به نقل از چشم برخوار مسئول شبکه آبفای شهرستان برخوار  در خصوص پایین بودن کیفیت و بوی نامطبوع آب شرب شهرستان گفت: با توجه به اینکه شهرستان برخوار از منابع آبی چندانی برخوردار نیست و تامین آب این شهرستان نیز از طریق شبکه آبرسانی استان اصفهان می باشد، مجبور هستیم در مواقعی که با کمبود آب شرب مواجه هستیم؛ از منابع آبی محلی و چاه های مورد تایید شبکه بهداشت و درمان برای تامین کمبود آب در شبکه آبرسانی استفاده کنیم؛ به این ترتیب طبیعی است که طعم و مزه آب مطلوب نباشد، اما شهروندان از بهداشت آب اطمینان خاطر داشته باشند.
رئیس اداره آب و فاضلاب برخوار در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که در شهرستان با آن مواجه هستیم، استفاده از پمپ های مستقیم در شبکه آب است و اگر شهروندان از این پمپ ها استفاده نمی کردند ما هرگز با مشکل کمبود آب در شهرستان مواجه نمی شدیم. استفاده از این پمپ های فشارآب چه به لحاظ قانونی و چه به لحاظ شرعی، جایز نیست.
علی قیصری در پایان عنوان کرد: هم اکنون مشکلی در شبکه آبرسانی شهرستان وجود ندارد و مشکل کمبود فشار آب در شهرهای زمان آباد، شاپورآباد و محسن آباد حل شده و به حالت نرمال در آمده است.

ارسال دیدگاه

نظر خود را به ما بگویید.