تجمع ساکنان مسکن مهر زمان آباد در اداره راه و شهرسازی استان

نويسنده:        زمان انتشار :  03 جولای 2016  16:13      تعداد بازديد :  1,618 بازديد       

تجمع ساکنان مسکن مهر زمان آباد در اداره راه و شهرسازی استان

به گزارش وب سايت خاندان نريماني به نقل از چشم برخوار، جمعی از ساکنان مسکن مهر زمان آباد (شهرک الهیه)، امروز در اعتراض به عدم تسویه حساب با مالکین در اداره راه و شهرسازی اصفهان تجمع کردند.

نایب رییس هیات مدیره شهرک الهیه در این خصوص  گفت: با عنایت به اقدام نامناسب و عدم تسویه حساب از سوی پیمانکار و کوتاهی راه و شهرسازی استان، شفاف نبودن مسائل مالی پروژه، عدم تعیین تکلیف در خصوص تسویه حساب، عدم توجه به رفع نواقص و عیوب و کسور ساختمانها، عدم اقدام در خصوص استانداردهای اجباری مانند نصب سیستم اعلام حریق و تکمیل سیستم آتش نشانی (مثل شیلنگ و کپسول آتش نشانی)، تعدادی از اهالی کوی الهیه اقدام به تجمع نموده که پس از مذاکرات ۴ ساعته نتیجه زیادی حاصل نشد.

امید یاوری خاطرنشان کرد: در کوی الهیه سه شرکت به نامهای سرابتن، شیبراهه و امیدسازه پروژه اجرا کرده اند که تنها شرکت امیدسازه زاگرس مدعی ضرر و زیان هنگفت شده و بر خلاف مفاد قرارداد عمل کرده و خواستار قیمت های فراتر از مصوبات از مالکان واحدهای مسکن مهر زمان آباد شده است.

وی در پایان اظهار کرد: درخواست شرکت امیدسازه کاملا بر خلاف مفاد قرارداد است که همین موضوع مسبب ناراحتی و اعتراض ساکنان و تجمع امروز ایشان در اداره راه و شهرسازی شده است.

رئیس هیئت مدیره مسکن مهر زمان آباد نیز در این خصوص اظهار کرد: ایمان طاهر مدیر اجرائیات راه و شهرسازی استان طی تجمع امروز ساکنان شهرک الهیه و پس از تلاش های ما و اصرا ساکنان مبنی بر رفع مشکلات خود با پیمانکار، این قول را داد که تا پایان شهریورماه سال جاری پیگیری کرده، مبالغ را از شرکت مذکور پس گرفته و به مالکان برگرداند.

خانم باقری ضمن اظهار امیدواری مبنی بر تحقق وعده مسئول استانی، ادامه داد: اگر این قول محقق شود، تمامی مبالغ از یک ریال تا ۵ میلیون تومان که اضافه دریافتی از مالکان از طرف شرکت مذکور است، به صاحبان آن باز گردانده می شود.

وی در پایان گفت: شرکت امیدسازه زاگرس در مجموع در حدود ۲۰۰ میلیون تومان بدهی به مالکان دارد که بسته به مبلغ پرداختی از طرف هر کدام از مالکان، سقف بدهی آن به یک مالک، مبلغ ۵ میلیون تومان است.

بنا بر این از مسئولان ذیربط بالاخص اداره راه و شهرسازی شهرستان برخوار درخواست می شود نسبت به این موضوع توجه بیشتری داشته و اقدامات لازم را در جهت رفع این مشکل انجام نماید.

تجمع ساکنان مسکن مهر زمان آباد در اداره راه و شهرسازی استان تجمع ساکنان مسکن مهر زمان آباد در اداره راه و شهرسازی استان تجمع ساکنان مسکن مهر زمان آباد در اداره راه و شهرسازی استان

ارسال دیدگاه

نظر خود را به ما بگویید.