کنکور سراسری و رقابت دانش آموزان برخواري

نويسنده:        زمان انتشار :  13 جولای 2016  8:38      تعداد بازديد :  943 بازديد       

کنکور سراسری و رقابت دانش آموزان برخواري

همزمان با سراسر کشور، برای چهارمین سال متوالی ازمون کنکور سراسری در برخوار برگزار می شود.

به گزارش وب سايت خاندان نريماني به نقل از  چشم برخوار، اسم کنکور که می آید ناخودآگاه به یاد درس و امتحان و بی خوابی شبانه و تلاش سرسخت روزانه می افتیم و آنهایی که در این برهه از زندگی خود بوده، به طور قطع در آن زمان کنکور را بزرگترین هدف و شاید دل نگرانی خود می دانسته اند.

امسال برای چهارمین سال متوالی، شهرستان برخوار میزبان برگزاری آزمون کنکور سراسری است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان برخوار،  از برگزاری آزمون کنکور همزمان با سراسر کشور در برخوار خبر داد و گفت: تعداد شرکت کننده های کنکور شهرستان برخوار در سال جاری ۹۹۶ نفر شامل: ۲۲۵ نفر ریاضی فیزیک، ۳۵۵ نفر علوم تجربی، ۲۳۷ نفر علوم انسانی، ۷۸ نفر گروه هنر و ۱۰۱ نفر زبان های خارجه است که تعداد شرکت کننده های امسال نسبت به سال گذشته افت ۸۴ نفری داشته است.

علی بابایی با بیان اینکه همه دانش آموزان شرکت کننده در آزمون شهرستان، از اهالی برخوار می باشند، در خصوص رشته ها و مکان برگزاری آزمون عنوان کرد: کنکور در رشته های ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، زبان های خارجه و هنر در دو حوزه دبیرستان رحمت دولت آباد، (دختران) و هنرستان فردوسی، ویژه دانش آموزان پسر در روزهای صبح پنج شنبه، گروه ریاضی فیزیک و علوم انسانی، بعد از ظهر، گروه هنر، صبح روز جمعه، گروه تجربی و بعد از ظهر روز جمعه، گزوه زبان های خارجی برگزار می شود.

وی ادامه داد: چهار سال است که پس از چند سال وقفه، با پیگیری های جدی آموزش و پرورش شهرستان؛ کنکور در شهرستان برخوار برگزار می شود که این امر نتایج خوبی را در برداشته به طوری که در دو سال گذشته در طول عمر فعالیت اداره آموزش و پروش شهرستان برخوار، شاهد بیشترین آمار قبولی در کنکور بوده ایم و حتی دانش آموزان در این سه سال توانستند در رشته های پزشکی و دندانپزشکی دولتی قبول شده و راهی دانشگاه شوند.
این مسئول در پاسخ به این سوال که چه توصیه ای برای دانش آموزان و داوطلبین شرکت کننده در کنکور دارید؟ اذعان کرد: بنا بر جلسات برگزار شده و برنامه ریزیهای مختلف، تمهیدات لازم جهت هرچه بهتر برگزار شدن کنکور پیش بینی شده که از داوطلبین تقاضا می شود در نهایت آرامش و بدون هیچگونه استرس و اضطراب مشغول پاسخگویی به سئوالات باشند.

برچسب ها:  

ارسال دیدگاه

نظر خود را به ما بگویید.