هدایت تحصیلی دانش آموزان دبيرستان امام رضا زمان آباد

نويسنده:        زمان انتشار :  26 جولای 2016  11:44      تعداد بازديد :  1,726 بازديد       

هدایت تحصیلی دانش آموزان دبيرستان امام رضا زمان آباد

به گزارش وب سايت خاندان نريماني به نقل از  چشم برخوار، بنا به درخواست تعدادی از والدین مبنی بر پیگیری تاخیر در ارائه کارنامه دانش آموزان دبیرستان امام رضا علیه السلام زمان آباد، موضوع از طریق مسئول مربوطه پیگیری شد.

والدین دانش آموزان اذعان داشتند دبیرستان امام رضا (ع) زمان آباد نسبت به سایر دبیرستانهای منطقه تاخیری چند روزه در تحویل کارنامه ها و فرم هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم تحصیلی داشته و همین امر باعث تکمیل ظرفیت برخی از رشته ها در هنرستان ها و دبیرستان ها شده است به طوری که در حال حاضر در برخی از این هنرستان ها رشته های مهم به تکمیل ظرفیت رسیده اند.

مدیر مدیر مدرسه شهید سجادی زمان آباد ضمن تکذیب این ادعا، به چشم برخوار گفت: هیچ گونه تاخیری در ارسال فرم هدایت تحصیلی برای دانش آموزان صورت نگرفته است.

مجید نریمانی افزود: فرم هدایت تحصیلی دانش آموزان طبق بخشنامه آموزش و پرورش از ۲۸ تیرماه آماده و قابل ارائه به والدین دانش آموزان بوده است که به همین منظور دعوت نامه ای به اولیاء دانش آموزان برای حضور در کلاس توجیهی که توسط مشاور مدرسه برگزار شد ارسال شد اما حدود ۵۰ درصد اولیاء در این کلاس غایب بودند که بعد از تماسی که با برخی از آنها داشتیم، دلایل مختلفی مانند مسافرت و… را برای عدم حضور خود در کلاس در پاسخ به ما ارائه دادند.

وی با بیان اینکه مراجعه اولیاء برای دریافت هدایت تحصیلی فرزندان خود هم اکنون نیز ادامه دارد، خاطرنشان کرد: با این وجود هنوز تعدادی از اولیاء برای دریافت هدایت تحصیلی فرزندان خود مراجعه نکرده اند.

این مسئول در پایان در پاسخ به گفته اولیاء مبنی بر تکمیل ظرفیت رشته های مهم، اظهار کرد: بنا به گفته بابایی مسئول آموزش و پرورش شهرستان، ظرفیت برخی از رشته های مختلف هنرستان ها و دبیرستان ها تا کنون تکمیل نشده است.

ارسال دیدگاه

نظر خود را به ما بگویید.