باغ موزه دفاع مقدس در برخوار ساخته مي شود

نويسنده:        زمان انتشار :  25 سپتامبر 2016  9:27      تعداد بازديد :  1,593 بازديد       

باغ موزه دفاع مقدس در برخوار ساخته مي شود

به گزارش وب سايت خاندان نريماني به نقل از چشم برخوار در دومین روز از هفته گرامیداشت دفاع مقدس با اعتباری افزون بر ۹۰۰ میلیون ریال آبنما،‌ فضای سبز و محوطه ی میدان دفاع مقدس شهر خورزوق به بهره برداری رسید.
در ادامه ساختمان باغ موزه دفاع مقدس شهرستان برخوار در زمینی به متراژ یک هزار و ۲۰۰ متر مربع در بوستان دفاع مقدس محله اسلام آباد خورزوق کلنگ زنی شد.

فرماندار برخوار در این آئین با تاکید بر حضور مردم و مسئولان در سرشماری نفوس و مسکن گفت: روز شنبه باید مردم و مسئولان شهرستان برخوار الگویی برای همه در استان اصفهان برای سرشماری اینترنتی باشند.
محمد رضا عبدانی افزود:‌ سرشماری اینترنتی از شنبه ۳ مهر آغاز می شود و تا ۲۵ مهر ادامه دارد و باید در محافل و برنامه های مختلف بر ثبت نام اینترنتی به مردم تاکید و اطلاع رسانی شود.

در ادامه این مراسم، مسئولان شهرستان و شهر خورزوق از نمایشگاه هفته دفاع مقدس در باغ موزه بازدید کرده و بر سر مزار شهید مدافع حرم مرتضی زارع رفتند، سپس عبدانی فرماندار برخوار، معاون فرماندار، بخشداران بخش مرکزی و حبیب آباد و به همراه دیگر مسئولان از موزه دفاع مقدس شهرستان واقع در شهر خورزوق بازدید کردند.

گفتنی است مراحل ساخت آبنمای شهر خورزوق و محوطه سازی،‌ عملیات خاکبرداری، بتن ریزی، جدولگذاری، بلوک فرش، سنگ کاری، و نصب و راه اندازی موتور خانه و تاسیسات آبنما و فضای سبز در مدت شش ماه انجام شده است.

همچنین باغ موزه دفاع مقدس در سه طبقه موزه،‌ مجموعه فرهنگی و تالار با زیر بنای یک هزار و ۸۰۰ متر مربع با اعتبار اولیه یک میلیارد ریال ساخته می شود.

در این مراسم حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم برخوار در مجلس شورای اسلامی، عبدانی فرماندار برخوار، حجازی شهردار خورزوق، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین کتابچی امام جمعه خورزوق و دیگر مسئولان شهرستان حضور داشتند.

برچسب ها:   , ,

ارسال دیدگاه

نظر خود را به ما بگویید.