انتخابات انجمن اولیا و مربیان مدارس برخوار برگزار گرديد

نويسنده:        زمان انتشار :  19 اکتبر 2016  16:35      تعداد بازديد :  1,564 بازديد       

انتخابات انجمن اولیا و مربیان مدارس برخوار برگزار گرديد

به گزارش وب سايت خاندان نريماني : انجمن اوليا و مربيان مدارس همواره به عنوان نهاد مردمی تاثیر گذار، مورد توجه بوده و با ایفای نقش های موثر فعالیت های هدفمند، ارتقای کمی و کیفی امور آموزشی و پرورشی دانش آموزان را فراهم می نمایند، مشارکت فعال و چشم گیر اولیا در امور مختلف تحصیلی دانش آموزان حلال بسیاری از مشکلات و مسایل است. این مسایل اغلب در چهارچوب برنامه های رسمی آموزش و پرورش حل نمی شود. حل مسایل ضرورت برنامه ریزی مناسب برای استفاده ي بهینه از ظرفیت های انجمن اولیا و مربیان را آشکار می سازد.

با توجه به اهمیت مشارکت حداکثری اولیای دانش آموزان در امر تحصیل فرزندان، انتخابات انجمن اوليا و مربيان مدارس در سال تحصیلی جدید روز سه شنبه در کلیه ی مدارس پیش دبسـتانی، ابتـدایی دوره اول و ابتـدایی دوره دوم و امروز چهارشنبه در کلیه مدارس متوسـطه دوره اول و متوسطه دوره دوم برگزار شد.

۰۱anjomanoliya-morabiyan

۰۲anjomanoliya-morabiyan انتخابات انجمن اوليا و مربيان مدارس برخوار برگزار گرديد انتخابات انجمن اوليا و مربيان مدارس برخوار برگزار گرديد انتخابات انجمن اوليا و مربيان مدارس برخوار برگزار گرديد انتخابات انجمن اوليا و مربيان مدارس برخوار برگزار گرديد  انتخابات انجمن اوليا و مربيان مدارس برخوار برگزار گرديد

ارسال دیدگاه

نظر خود را به ما بگویید.