ثبت نام خادمین افتخاری سال ۹۷ امامزاده ابراهیم(ع)

نويسنده:        زمان انتشار :  26 آوریل 2018  10:17      تعداد بازديد :  1,774 بازديد       

ثبت نام خادمین افتخاری سال ۹۷ امامزاده ابراهیم(ع)

ثبت نام خادمین افتخاری سال ۹۷ در آستان مقدس حضرات سیدان الکریمان(ع) آغاز شد.

خدمت به بارگاه نورانی آستان مقدس حضرات سیدان الکریمان(ع) و زائران آن حضرت آرزوی خیل عظیمی از عاشقان و شیفتگان خاندان عصمت و طهارت بوده و هرساله تعداد زیادی از درخواست های هم میهنان عزیز در موضوع تشرف به توفیق خادمی آن حضرت به آستان مقدس حضرات سیدان الکریمان(ع) واصل می گردد.

توفیقی که درعین خادمی احساس سروری و سربلندی وجود انسان را لبریز می نماید حضور در کنار قبور ائمه اطهار و امام زادگان عظیم الشان در عصر غیبت منجی حضرت صاحب الزمان(عج)خود فرصتی مغتنم و متاعی گران بهاست که به هرکس ندهند. هرقدر ارادت انسان بیشتر باشد احساس نزدیکی و قرب و انس بیشتری سراسر وجود او را در بر می گیرد البته می دانیم که دوست داشتن تنها و تنها ملاک محبت نیست و باید معرفت و شناخت را هم چاشنی این عشق و ارادت کنیم تا زمینه ساز محبتی دوطرفه و انشاءالله پاداشی عظیم در دو دنیا قرار گیرد. لذا تمامی مشتاقان میتوانند درخواست خود را با تکمیل فرم به صورت دقیق اعلام نموده و پس از بررسی و احراز شرایط مراتب جهت ادامه خدمت گزاری صورت می پذرید.

 به گزارش وب سایت خاندان نریمانی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرات سیدان الکریمان(ع)، واحد جذب خادمین افتخاری این آستان در نظر دارد پیرو بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، اقدام به ثبت نام و جذب خادم افتخاری جدید در سال ۹۷ نماید.

متقاظیان میتوانند از طریق لینک های زیر، اقدام به ثبت نام کنند.

ثبت‌ نام‌از‌ طریق‌ سایت

ثبت‌ نام از طریق ربات تلگرام

 

علاقمندان به خدمت  در این بارگاه ملکوتی می توانند در صورت دارار بودن شرایط (جهت اطلاع از شرایط عمومی و تخصصی) با آن استان محترم تماس حاصل فرمائید

اصفهان، دولت آباد برخوار، امامزاده نرمی
+۹۸ ۳۱ ۴۵۸۵۸۵۹۹
info@sayedalkarim.com

ارسال دیدگاه

نظر خود را به ما بگویید.