خبرنگار و عكاس افتخاري وبسايت خاندان نريماني

نويسنده:        زمان انتشار :  14 سپتامبر 2015  9:53      تعداد بازديد :  2,222 بازديد       

خبرنگار و عكاس افتخاري وبسايت خاندان نريماني

از عوامل موفقیت هر سايت، جلب اعتماد مخاطبان، ایجاد مشارکت فعال و ارتباط دو سویه و مستمر آنان با سايت است و هر اندازه این اعتماد و مشارکت و ارتباط قوی تر و فراگیرتر باشد، موفقیت سايت بیشتر خواهد بود. در این میان جذب جوانان و استفاده از قابلیت ها، استعد ادها و خلاقیت های آنان به روش های صحیح و کارآمد، اولاً باعث بروز و شکوفایی داشته های ذهنی شان می شود و ثانیاً بر اعتماد، مشارکت و ارتباط مخاطبان می افزاید و در نتیجه رضایت مندی آنان را فراهم می آورد.
بدین منظور و بنا به درخواست تعدادی از مخاطبين ارجمند، سايت (خاندان نريماني ) تصمیم گرفت خبرنگار محله افتخاري جذب نمايد تا از این طریق هم به خواست شما گرامیان جامه عمل بپوشاند و هم سايت از نظر کیفی و محتوایی ارتقا یابد.
و اما بعد، روی سخنم با شما خوانندگان و مخاطبين عزیز سايت است، که دوست دارید خبرها، اتفاقات مهم پیرامونتان را به گوش هم سالانتان برسانید، از شهر خود بگویید، نقاط دیدنی، آثار باستانی، امام زاده ، موزه، کتابخانه، مساجد قدیمی، آرامگاه های بزرگان و آداب و رسوم قومی و محلی خویش را بیان کنید، چهره های موفق و ممتازین و مدال آوران منطقه را در رشته های مختلف به دیگران بشناسانید، با جوانان شهرتان گفت وگو کنید و مشکلات و صحبت های آنان را انعکاس دهید و بالاخره علاقه مندید حرف های ناگفته خود را به طریقی بازگو کنید، بخش خبرنگاران افتخاري با آغوش باز پذیرایتان است. پس معطل نکنید و از همین حالا قلم به دست گرفته و در گوشه گوشه شهرتان بگردید و خبر بگیرید و برایمان ارسال کنید. منتظر مطالب شما هستیم.
چند تذکر:
۱٫ فعالیت در این بخش به صورت افتخاری است.
۲٫ در پایان هر سال به خبرنگاران برتر جوایزی اهدا می شود.
۳٫ به دلیل رعایت خط مشی سايت از چاپ گزارش ها و گفت وگوهای سیاسی معذوریم.
توجه:

کسانی که علاقه مندند عضو خبرنگار افتخاری وبسايت خاندان نريماني  شوند، فرم زير و سؤالات آن را تکمیل کرده و ارسال کنند تا

عضویت تكميل گردد.

تمام اطلاعات شما به صورت محرمانه نزد ماست و هيچ كجا باز نشر نداده خواهندشد

    • نام و نام خانوادگي

    • تاريخ تولد

    • كد ملي

    • شماره همراه

    • ایمیل

    • جنسيت

    • آدرس معتبر

    • بارگذاري عكس

    • تصوير كارت ملي

    حوزه فعاليت
    فرهنگیسیاسیاجتماعیاقتصادیورزشیعکسکاریکاتوریادداشتگفتگو و مصاحبه

    اطلاعات فوق تنها برای عضویت افتخاری در باشگاه خبرنگاران محله وب سايت خاندان نريماني تکمیل نموده ام و صحت آنها مورد تائید اینجانب می باشد و مسولیت اطلاعات نادرست برعهده اینجانب می باشد.

    ارسال دیدگاه

    نظر خود را به ما بگویید.