یازدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر برخوار

نويسنده:        زمان انتشار :  09 جولای 2016  9:17      تعداد بازديد :  1,661 بازديد       

یازدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر برخوار

یازدهمین جشنواره انتخاب کار آفرینان برتر کشور همزمان با سراسر کشور در شهرستان برخوار برگزار می شود.

به گزارش وب سايت خاندان نريماني به نقل از  چشم برخوار رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان برخوار به گفت: یکی از وظایف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برگزاری سالانه جشنواره کارآفرینان برتر می باشد که امسال یازدهمین دوره این جشنواره برگزار می شود؛ بنا بر این از کلیه افراد و شرکت هایی که خود را واجد شرایط کارآفرینی می دانند دعوت می گردد در این جشنواره ثبت نام نمایند.

کریم علی نقی ادامه داد: نحوه ثبت نام به صورت الکترونیکی و از طریق سایت سراسری کارآفرینان برتر به نشانی www.karafarinanebartar.ir می باشد که افراد یا شرکتها تا پایان تیرماه فرصت دارند با مراجعه به سایت فوق ثبت نام نمایند.

وی خاطرنشان کرد: هیچ گونه محدودیتی در رابطه با عنوان فعالیت یا کوچک یا بزرگ بودن کسب و کار یا شرکت جهت ثبت نام و کسب امتیاز در این جشنواره وجود ندارد؛ چراکه سال گذشته شرکت با ۳۰۰ پرسنل به عنوان کارآفرین برتر استان از شهرستان برخوار انتخاب شد و یا کارگاه کوچکی با ۵ نفر پرسنل هم انتخاب شد که تا مرحله برتر استان انتخاب گردید.

علی نقی متذکر شد: نوع فعالیت اعم از صنعتی، خدماتی، معدنی، صنفی یا کشاورزی نیز مشمول شرکت در این جشنواره است و محدودیتی در رابطه با نوع کسب و کار وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

نظر خود را به ما بگویید.