اردوی جهادی بسیج شهید مطهری زمان آباد

نويسنده:        زمان انتشار :  20 جولای 2016  11:54      تعداد بازديد :  1,754 بازديد       

اردوی جهادی بسیج شهید مطهری زمان آباد

به گزارش وب سايت خاندان نريماني به نقل از  چشم برخوار، مسئول سازندگی بسیج پایگاه شهید مطهری زمان آباد با اشاره به آغاز ثبت‌نام طرح اردوهای جهادی بسیج شهید مطهری زمان آباد اظهار کرد: ثبت‌نام بسیجیان در طرح اردوی جهادی از روزهای گذشته آغاز شده و تا پایان تیرماه ادامه خواهد داشت.

هادی نریمانی با بیان اینکه محورهای عملیاتی خاصی در این اردوی جهادی تعریف شده است، افزود: فعالیت‌های بسیجیان در این طرح در چند گروه شامل عمرانی، آموزشی، فرهنگی و … خواهد بود.

 

وی با اشاره به محل فعالیت بسیجیان در این اردو ادامه داد: امسال بسیجیان این پایگاه در روستای قاسم آباد شهرستان تیران و کرون فعالیت خواهند کرد.
نریمانی با بیان اینکه این طرح در ابتدای مردادماه اجرا می‌شود، تصریح کرد: اعزام به مناطق روستایی بر اساس بازه‌های زمانی یک هفته ای انجام می پذیرد.
نریمانی گفت: در اردوی جهادی، بسیجیان با وضعیت زندگی یک منطقه محروم کشور در ابعاد مختلف فرهنگی، اعتقادی، معیشتی و بهداشتی و … آشنا شده و از طریق تلاش مخلصانه برای سازندگی در آن منطقه می‌کوشند.

نریمانی با اشاره به اینکه این اردوها از سال ۸۹ در این پایگاه آغاز شده است، افزود: اردوی جهادی ۳ سال در روستای مرغ و دنبی، ۲ سال در روستاهای اطراف فریدون شهر و ۲ سال گذشته در روستای باجگیران شهرکرد برگزار شد که در سال گذشته حدود ۵۰ نفر و امسال حدود ۴۰ نفر مرد شرکت کرده اند.

مسئول بسیج سازندگی پایگاه شهید مطهری زمان برگزاری این اردو را از تاریخ ۲ الی ۱۰ مرداد ماه اعلام کرد و گفت: امسال برای هفتمین سال متوالی است که ما میزبان برگزاری اردوی جهادی می باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه مندان به شرکت در اردوهای جهادی بسیج می توانند با مراجعه به پایگاه بسیج شهید مطهری واقع در زمان آباد (امامزاده نرمی) مراجعه و یا با ارسال مشخصات فردی به شماره ۰۹۱۳۷۵۰۳۴۷۱ اقدام به ثبت نام کنند.

فرمانده پایگاه بسیج شهید مطهری زمان آباد نیز اظهار کرد: اردوی اول در دبیرستان دخترانه عدل امامزاده نرمی در حال برگزاری است که جهادگران اقداماتی شامل: تعمیرات، جداسازی و تفکیک دبیرستان دخترانه عدل و دبیرستان متوسطه دوره اول شهدای زمان آباد را انجام می دهند.

حسینعلی نریمانی در پایان خاطرنشان کرد: اردوی دوم نیز از ۲ تا ۱۰ مردادماه خواهد بود.

 

کارجهادی در آموزشگاه عدل امروز دووسه شنبه 29تیرماه/و28تیرماه کارجهادی در آموزشگاه عدل امروز دووسه شنبه 29تیرماه/و28تیرماه کارجهادی در آموزشگاه عدل امروز دووسه شنبه 29تیرماه/و28تیرماه کارجهادی در آموزشگاه عدل امروز دووسه شنبه 29تیرماه/و28تیرماه کارجهادی در آموزشگاه عدل امروز دووسه شنبه 29تیرماه/و28تیرماه کارجهادی در آموزشگاه عدل امروز دووسه شنبه 29تیرماه/و28تیرماه

ارسال دیدگاه

نظر خود را به ما بگویید.