معرفی وب سايت نريماني ها

نويسنده:        زمان انتشار :  11 جولای 2015  11:13      تعداد بازديد :  2,516 بازديد       

معرفی وب سايت نريماني ها

فضای مجازی يكي از محصول دنیای پیشرفته و رسانه‌ای‌شده امروز است و تمامی روابط ممکن انسانی در آن شبیه‌سازی شده است؛ نوعی از شبیه‌سازی که علاوه بر این که خود دنیای متمایزی است که بسیاری از انسان‌ها در آن زندگی و کار می‌کنند، تأثیرات مستقیم و غیرمستقیم خود را بر دنیای عینی روابط اجتماعی دارد و آنها را در سطوح مختلف فردی و جمعی، ملی و بین‌المللی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، تعیین می‌کند و تغییر می‌دهد. بنابراین می‌توان گفت اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت خود زندگی و دنیای واقعی است.

 

اما باوری که این روزها بال و پر می گستراند این است که همین فضا شکلی از روابط مجازی را رواج می دهد که در نهایت به دور شدن افراد از یکدیگر منتهی می شود؛ ارتباطی که زمانی از جنس روابط انسانی بود حالا به رابطه ای ویترینی بدل شده …
شاید به همین خاطر است که اینترنت را گاهی تیغ دو لبه می نامند. اما واقعیت این است که این خود ما هستیم که اینترنت را در راستای دور شدن از روابط انسانی یا تقویت آن به کار می گیریم.

یکی از نمونه های بارز این ادعا وب سايت تازه تاسیسی است که به جرات می توان نام “محفل خانوادگی” را بر آن نهاد. وب سايت خاندان نريماني  كه اميد است  شاخصی موفق در بین سايت های خانوادگی شود و  به عنوان پایگاهی مرجع برای خاندان و منسوبین تبدیل شود.

 

 با ما همراه شويد……….

ارسال دیدگاه

یک نظر !
شما هم می توانید دیدگاه خود را بنویسید

  1. به امید موفقیت وبسایت شما
    اگر ممکن هست شماره تلفن جهت پیگیری مطالب شما در شبکه های اجتماعی اعلام کنید
    ممنون

نظر خود را به ما بگویید.