جشنواره غذا با طعم مهربانی از منظري ديگر

نويسنده:        زمان انتشار :  23 مه 2016  17:26      تعداد بازديد :  4,563 بازديد       

جشنواره غذا با طعم مهربانی از منظري ديگر

به نقل از چشم برخوار رئیس هیئت مدیره قرض الحسنه امام المنتظر (عج) اقاي رضا نريماني در حاشیه چهارمین جشنواره غذا در سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) اظهار داشتند  جشنواره غذا با عنوان «جشنواره ای با طعم مهربانی» برای سومین سال متوالی است که به همت قرض الحسنه امام المنتظر با حضور پرشور مردم برگزار می شود.

این جشنواره یک طرح اجتماعی است که در آن خانواده ها به صورت داوطلبانه مقداری غذا تهیه کرده و در محیط جشنواره توزیع می کنند تا مردم از آن تناول کرده و قدمی برای کمک به فقرا بردارند.

وی در ادامه به اهداف این طرح اشاره کرد و افزود: از اهداف این طرح ابتکاری می توان به مواردی همچون: ایجاد نشاط  و شادابی در سالروز میلاد حضرت مهدی عج، ایجاد فرهنگ مشارکت عمومی در کمک رسانی به مستمندان، سهیم شدن خانواده ها با هر سطح درآمدی در انجام کارهای خیر، تقویت روحیه نوع دوستی در بین مردم، ایجاد روحیه همکاری و تعاون در جوانان و نوجوانان اشاره کرد.

نریمانی خاطرنشان کرد: عایداتی که از فروش قرض های مهرورزی و نوع دوستی تهیه می شود به نیازمندان و خانواده های فقرا توزیع افراد محل می شود.

وی گفت: افراد محل به خصوص خانم ها shakhessو خانواده ها نذورات خود را به صورت پنج نوع غذای پیشنهادی ما تهیه می کنند، ما آن را به فروش می گذاریم و عایدات آن را بین مستمندان محل توزیع می کنیم.

نریمانی در ادامه از همه شرکت کنندگان و برپاکنندگان این جشنواره و جشن میلاد تشکر و قدردانی کرد.

وی در پایان گفت: اجرای برنامه های شاد هنری (تئاتر، آوازخوانی و…)، برگزاری مسابقات جذاب و مفرح، برنامه های شاد برای کودکان، نورافشانی و اهدای جوایز نفیس از برنامه های این مراسم بود.

 

جشنواره غذا با طعم مهربانی از منظري ديگر 

 

جشنواره غذا با طعم مهربانی از منظري ديگر جشنواره غذا با طعم مهربانی از منظري ديگر جشنواره غذا با طعم مهربانی از منظري ديگر جشنواره غذا با طعم مهربانی از منظري ديگر جشنواره غذا با طعم مهربانی از منظري ديگر جشنواره غذا با طعم مهربانی از منظري ديگر جشنواره غذا با طعم مهربانی از منظري ديگر جشنواره غذا با طعم مهربانی از منظري ديگر جشنواره غذا با طعم مهربانی از منظري ديگر جشنواره غذا با طعم مهربانی از منظري ديگر

 

 

برچسب ها:  

ارسال دیدگاه

یک نظر !
شما هم می توانید دیدگاه خود را بنویسید

  1. سلام
    دست مریزاد. خداوند اجر همه دوستان و دست اندرکاران را عطا فرماید.

نظر خود را به ما بگویید.